Aby znaleźć się na booking.com nie wystarczy wysłać zwykłego zgłoszenia jak w przypadku wielu innych tego typu platform.

Obiekt, który chce wynajmować miejsca noclegowe na powyższej, potężnej platformie rezerwacyjnej musi przejść przez cały proces certyfikacji przeprowadzany przez pracownika w/w firmy. A to dopiero pierwszy krok do sukcesu. Następnym etapem, z który trzeba się zmierzyć to opinie naszych gości, dzięki którym co roku booking.com wystawia nagrody Guest Review Awards (od 2021 r. nazwę zmieniono na Traveller Review Award). Takie wyróżnienie przyznawane najlepszym obiektom z całego świata trafia co roku w nasze ręce. I za to chcemy właśnie Wam podziękować. Jest to dla nas niezwykłe doświadczenie i cenna nagroda, gdyż stanowi odzwierciedlenie naszej pasji, pracy, oraz zaangażowania. Wasze opinie mobilizują nas do dalszych działań i są źródłem inspiracji do dalszego rozwoju. Dlatego rozmowa z każdym naszym gościem jest dla nas tak ważna.

Cytując booking.com: "Nagrody Traveller Review Awards to coroczne wyróżnienie naszych partnerów za ich wyjątkową gościnność, o której świadczą oceny wystawiane przez podróżujących po pobycie lub skorzystaniu z atrakcji."

Dziękujemy. Dominika i Irek.

Facebook